24.6.05

Noche de San Juan

Bueno, que pasó con la noche de San Juan? la recordamos o tenemos alguna que otra laguna? Por mi parte muy triste porque no salí, que asco y lo peor es que aún encima para un día que llego temprano a casa, en plan niña buena, va mi madre y me pregunta si quiero que me lleve a panjón para las hogueras, sabiendo que si iba llegaría sobre las 3 de la mañana, hay que joderse!! y pa eso me monta un pollo cada vez que llego a casa sobre las 12!! venga hombre, un poquito de por favor!!

2 comentários:

xurxof disse...

Pos foi unha noite un pouco chunga. Na festa de Bousas, orquestas e sardiñas feitas en industrial xeito. Eu quería gaitas!

Multidão disse...

pois si, amigo Xurxof (que pro-ruso queda iso!) eu tiven gaitas e unha festa bastante xeitosa, tranquila, iso si.

Funche a unha fundación onde ademáis das sardiñas e o viño, houbo boa e agradabel compañía e até unha representacionciña teatral no momento do conxuro da queimada. Xa vos digo que eu renego moito diso pero...

Ao final chegou a música e xa aquelei de todo.