14.7.05

O grauciño de area

Reproducción do texto do grupo de correo alpendre Mia dixo: Co fin de poñer o meu grauciño de area para evitar que ó Tranparente lle dea un colapso nervioso, vou escribir algo, aínda que eso sí non garantizo que teña interese nengún. Esto de escribir porque sí, recórdame ás redaccións de oitavo de EXB. Pois nada, ante todo un consello importante. Fixádevos ben cando comades cereixas/picotas. Según un recente estudo levado a cabo por min (cando digo estudo, quero dicir realmente experiencia traumática) hai moitas probabilidades de que as cereixas conteñan sorpresiña, véxase vermes. Canto máis madura a cereixa, maior probabilidade de que conteña un alien. O que non sei, é se cando están maduras conteñen máis pasaxeiros ou se é que se ven máis facilmente. Qué encrucillada! Segundo o estudo citado anteriormente, é seguro que todos os consumidores habituais de cereixas levamos papado unha boa ración de vermes na nosa vida. Triste pero certo. Esto confirma totalmente a teoría popular de que ollos que non ven, corazón que non sinte...e case é mellor así, non? Bueno se alguén máis quere compartir as suas experiencias no límite, pois adiante, conta con todo o meu respaldo. Con dios Mia Resposta de Transparente pois que queres que che diga... o verme é un becho vivo e ise feito indica claramente que esas cireixas están naturais e non envenenadas co sulfato tipico. Resposta de Negrita No se que decirte Transparente, a mi me apareció uno en medio del pollo en un restaurante turco y sigo pensando que el pollo debía llevar bastante tiempo criando malvas!!Por cierto, que asco me dío y como comprendereis mi recuerdo de exotismo de restaurante turco como que se esfumó. Besos Resposta de Transparente home... non sei se é o mesmo.... en calquer caso eso che pasa por ir comer a sitios raros... pensa que o can dos chinos non leva vermes!!! e ben rico que che está!.... Resposta de Xoanteis Estou co Transparente, as froitas que tenhem becho é porque estam sans e sao frescas. Melhor comer becho que sulfato! E ademais um respeito aos chinesses que inventaram a comida que nunca se passa. É verídico, quando a minha aficçao á comida chinessa estava no seu ponto álgido deu-se-me por deixar como varias semanas um gostoso prato chinés no seu envase original. Quando fum abri-lo, a comida estava intacta e com todas as suas propriedades organolépticas em estado otimo. Por uma questão de prudência evitei chantar-lhe o dente, mais nao havia restos de barolo e bechalhada varia como cabia esperar. Moraleja: nen puta idea Resposta de Transparente é pola raza do can!!! non era palleiro!! joer.... o mellor é que vendes o conto como se fose un experimento cientifico cando en realidade es un porco!!! hai que foderse.... Eu tamen fixen "experimentos" deses.... comprobei canto tardaba o piso en encherse de merda.... o baño en ter barola e todo iso. Menudos Cientificos somos. Probaches tamén canto tarda un en ter roña ?? Espero que non. Resposta de Xoanteis Pensa o ladrão ... Eu sou um científico e falo no nome da Ciência. Provei a deixar umas macetas (como se di isto em galego?) cos restos duma planta de "maruja", parte do talho e as raizes, um ano inteiro na maceta a ver que passava ... e onte (que estivem fazendo limpeça) dim-me conta que lhe medrara pelo de cão na terra. Totalmente verídico!!! Terá isto algo que ver com o cão esse dos chinesses ...?? Resposta de Transparente que tipo!!! Eu que queres que che diga.... debe ser pola alxeria... digo ... alerxia mais a min non che me medran cousas desas por ningures... eu flipo.... Non será que con tanta merda a comida chinesa mutou e hibridouse coa planta de maruxa??? joer... Menos mal que vou pouco polo teu piso... claro... cando estabnas aqui tiñas quen che fixera a limpeza!!! xa sabes por quen falo. Resposta de Xoanteis Que pavo! Deixa ao Hierrol tranquilo ho! Ademáis realmente contei a noticia em plan sensacionalista, tipo Tele-Indiscreta ou algo assim. A explicaçao racional é que eses pelos que medraram eram do cão da companheira de piso. A maceta esta estava na terraça e claro o cão andava por lá a ladralhe ao cão dos vizinhos. Porem, nao era mala ideia o de conseguer criar pelos em macetas. Fariamo-nos de ouro, e inclusso abandonariamos os tipicos peiteados para disimular ... estilo Anasagasti, estilo Kojack, ... and so on Resposta de Transparente Deixa o meu anasagasti... Dixo un colega... amijo... tes que retellar ... e eu contestei... ah!!! estas tellas xa non chas fabrican.... A ver se ti, cientifico como vexo, encontras remedio á nosa calvicie!! Seguro que eran pelos de can ?? para min que eran pelos....da túa compañeira... coñecendote... en fins....e seguro que non eran da cabeza tampouco. por certo, quen falou do Hierrol? era tan evidente? Resposta de Xoanteis Home, realmente naquel piso o Hierrol era o unico que limpava um pouco. O resto tratavamos de nao emporcalhar demasiado. E com respeito ao dos pelos nao sei se eram da minha companheira, mas eran brancos e lisos. Alguma das mulheres presentes pode confirmar se existe tal possibilidade? Se cadra é que levou algum susto e quedarom assim , vai tu saber. Resposta de Transparente mellor deixaooo non quero elucubrar outras posibeis explicacións sobre a estadía do can nesa habitación!!!!! en fins Resposta de Krilin Vaia 'duelo' de porcalhões... Sim, é certo que naquel piso da Corunha, o que limpava era o Hierrol, e eu e mais o Xoanteis conformavamo-nos com não emporcar demasiado, e procurando que os pratos e os restos não se acumularam mais de duas semanas. O MNaron... bom todos conhecemos ao MNaron, e há que queré-lo tal como é... Eu tambem estou com o Transparente e Xoanteis, melhor comer becho que sulfato. Depois de todo, ninguem morreu por papar um verme, mas de beber vasos de sulfato estão os camposantos cheios (ein?) Eu, ao igual coma vos, tambem me declaro 'científico'. Soa bastante melhor que 'porco', a verdade. Eu fixera um experimento com uma pranta de mariuana (por certo, como é isto em galego???), que nascera, e morrera ao pouco, e sairam champinhões na terra (não falo de barolo, eram setas com o seu talho e todo). Respecto aos experimentos no fogar, tenho chegado às seguinte conclussões: - O quarto de banho, aguanta bem dous meses sem o fregar. A partir daquela, empeza a dar algo de nojo, porque saes da ducha, e tens que volver fregar os pés - A cozinha, para que estea impecável, chega com limpá-la cada duas semanas, ainda que aguanta bastante mes até um mes ou mes e meio. - A aspiradora, não é preciso em absoluto passá-la. A acumulação de pelusas permitem andar delcalzos sem passar frio, substituindo ás alfombras. Desgraçadamente, as visitas não sempre concordam com isto. - Os cacharros, fregando uma vez por semana, evitamos a acumulação excesiva, já que (no meu caso), são os cacharros duma semana cabem sem atrancos no fregadeiro. A partir de aquí, empezas a ter cacharros suxos polas encimeiras, cousa pouco agradável. Afortunadamente os pratos tenhem um 'límite de acumulação', ao que chegamos quando já não temos mais limpos, e temos que, ou bem fregar para comer, ou bem não comer, ou buscar soluções imaginativas, como usar pratos de plástico, ou comer directamente da pota. Em qualquer caso, o volume de pratos pendentes de fregar, não aumenta. Podemos reduzir o límite de acumulação tirando parte da vaixela. Fora interesante a experiencia que levamos a cabo na Corunha, reduzindo o máximo possível o 'límite de acumulação', mediante a retirada de quase toda a vaixela, agás a imprescindível. O resultado fora espectacular, já que os cacharros únicamente se acumulavam no fregadeiro e na mesa da cozinha, deixando livres espaços que até então não o estavão, como o chão, a neveira (por dentro, e enriba), o 'alfeizar' (como se dize isto em galego??) da janela, a parte de enriba da Mepansa (já que não o sei em galego, digo-o em hierrolano), e outras. - Segundo fontes de pouca credibilidade, há gente que limpa outras cousas da casa, como as janelas, a graxa que se acumula na Mepansa, a merda de embaixo dos sofás ou da cama, as portas dos armários, o espelho do banho, etc. Considero que isto é algo absolutamente ridículo, carente por completo de fundamento, e froito da superstição e não do pensamento racional e científico, polo que me nego a incluí-lo nos meus experimentos presentes e futuros Que vos medre Krilin PD: Notase muito que acabo de sair do choio, e ainda me patina algo a neurona? Resposta de Paquito Vendo tal e como esta o mundo masculino a nivel limpeza da casa, non debo estranarme pois de como e o meu companheiro de piso en Napoli. En fins... Resposta de Mia Espero que non o tomedes mal, pero para o da calvicie xa se inventou o remedio. Chámase Propecia, de venta en farmacias. Eu conozo un rapaz que o usaba e a verdade é que lle iba moi ben. O malo era o prezo, unhas 8000 pelas da época ó mes. Eu personalmente creo que compensa, en vez de gastálas en vicios varios(cada un saberá os seus, e que calcule). O que non sei é se ten efectos secundarios. O mellor perdedes vista ou encanto personal, pero cun pelaço quen necesita encanto personal, non? En fin, consultadeo coa almofada, ou mellor non, que a almofada xa sabemos o que vai dicir. Y no se me enojen. Abur Mia Resposta de Xoanteis Eu sigo dizindo que investigarei as plantaçoes de pelame em maceta. Ademais, o Transparente e o Krilin (por non falar do Hierrol) xa non teñen remedio. O único que se poderia salvar seria eu ... e na minha próxima vida eremita o pelo é um accesorio innecesario (que bonito palavro redundante: accesório innecesário). Opaa

Sem comentários: